{ PAGE_LOADING_WAIT }



{ PAGE_LOADING_NOT_WAIT } { PAGE_LOADING_CLIK_WAIT }
   
No ads, no Patreon ;-)

Who is chatting

No one is chatting based on users active over the past 30 minutes

Chat

(Popout window)

User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 01:57
kairukun93, LUCKIIIIII
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:00
kairukun93, With that new GPU, you can work with IQ easiler right? :lol:
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:01
goran_rayman, more than sufficient, more like Overkill! :lol:
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:02
goran_rayman, you know me, i can’t stand low framerates! ;)
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:02
kairukun93, Me neither, but I tolerate low graphics ;)
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:03
kairukun93, yeah, same, as long as the resolution is higher than textures and shadows! :lol:
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:04
goran_rayman, lol i messaged my self! :lol:
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:05
kairukun93, gg 8-)
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:05
goran_rayman, oh by the wayyyyy... i bought RE2 Remake Deluxe Edition from InstantGaming.com for $24! wow it’s a steal deal! 8-) :mgreen:
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:06
goran_rayman, GG = Good Gravy! 8-)
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:07
kairukun93, Finished it at least 8 times ;)
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:08
goran_rayman, :o :o :o :o :o :o :o :twisted: now i am motivated to beat it with hardcore mode! :twisted: :twisted: :twisted:
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:09
kairukun93, I was even more hypied when I got the original OST DLC, and a mod to get RE6’s Leon clothes back! ;)
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:09
goran_rayman, what do you think of RE3 Remake? you think it’s a must do remake? :)
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:10
goran_rayman, you know what’s even cooler, adding Co-op mode on RE2Remake! 8-)
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:10
kairukun93, Well, we got RE0 and RE1 remastered, RE2R is here and games after RE4 are in HD.
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:11
kairukun93, So it’s good ;)
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:11
goran_rayman, Yeah
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:11
kairukun93, If RE2R was a kind of coop thing like DMC 5 thing, some modders were ready to make it full coop like their mod for DMC 5...
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:12
goran_rayman, exactly! :)
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:13
kairukun93, The coop mod of DMC 5 is GODTIER. Like really.
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:13
kairukun93, A childhood dream that becomes true!
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:14
goran_rayman, brb, i have to po-op!
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:14
goran_rayman, see what i did there! Co-op
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:14
:lol: :lol:
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:14
kairukun93, LOL, HAVE FUN!
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:18
goran_rayman, So why you "can’t wait to play RDR2 tomorrow" and "got scared at this point" on PM
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:19
goran_rayman, It would be nice if Rockstar wouldn’t be such an ass of why not on steam?? :dunno:
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:20
kairukun93, Oh no no, let me explain:
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:20
goran_rayman, okie dokie
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:21
kairukun93, The release of RDR2 on Steam was delayed from 5th november to tomorrow, so I’m going to play it for sure! And about being scared, I meant that I didn’t have news from you for a long time.
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:21
goran_rayman, you mean... december 5th? :lol: :p
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:22
goran_rayman, yeah if it goes on sale like around $30 or less, it would be sweet! 8-)
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:22
:bong: :devil:
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:23
kairukun93, Nooooo, the PC release was 5th november.
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:23
kairukun93, But Steam, 5th december.
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:25
goran_rayman, yes, it’s been out since Nov 5th on both Rockstar Launcher(shitty) and Epic Games Store( Your favorite/hated launcher) :lol: but why not steam on the same day??? :dunno:
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:26
goran_rayman, you gonna buy it full price on steam? :)
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:27
kairukun93, or... instant gamin?
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:27
goran_rayman, :lol: :lol: :lol: oops i did it again.... :evil: :twisted:
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:28
kairukun93, Already bought on Steam. Other websites like IG are not Steam keys.
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:31
goran_rayman, ah well, congrats and enjoy tomorrow! ;)
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:31
goran_rayman, you think they will bring the first RDR from consoles to PC later?
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:32
kairukun93, I don’t think so.
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:44
kairukun93, So what are you doing now?
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:44
goran_rayman, oh well, i’m hoppin off here, be working on IQ for little and go to bed, it’s getting late! it was nice talkin to you gain bub!
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:45
goran_rayman, jackin off... :p
User avatar
kairukun93 - 05 Dec 2019 02:45
goran_rayman, :lol: :lol: :lol: LLOOOOLL just kiddin, anyways take care bub! 8-)
User avatar
goran_rayman - 05 Dec 2019 02:48
kairukun93, :lol: Take care man and sleep well! It was nice to hear news from you! :hat:

DigitalEro

No unread posts About this site

Latest news, site patches and bug reports.

Subforums: Rules, News, Bugs and suggestions

28

123

Mon Apr 02, 2018 11:30 pm

Last post by: nightboy

No unread posts General

What's on your mind?

Subforums: Dutch, Finnish, French, German, Italian, Norwegian, Russian, Spanish, Swedish

459

4621

Wed Nov 27, 2019 10:14 am

Last post by: giantkrill

Artwork

No unread posts Movies

For your animated pleasures.

305

8990

Wed Nov 27, 2019 10:18 am

Last post by: giantkrill

No unread posts Gallery

Subforums: Sex poses, Artistic nudes, Non nude poses, Comics

1182

26570

Thu Dec 05, 2019 4:53 pm

Last post by: Undyingbroccoli

No unread posts Fan fiction/stories

Got a writer in you? Unleash it here.

151

938

Sat Nov 30, 2019 12:55 pm

Last post by: giantkrill

Source Engine resources

No unread posts Garry's Mod

Models and resources for Garry's Mod.

Subforums: Releases, Work in progress, Suggestions

3125

25875

Thu Dec 05, 2019 5:04 am

Last post by: MyRoflKnife

No unread posts Source Filmmaker

Models and resources for Source Filmmaker.

Subforums: Releases, Work in progress, Suggestions

1309

8537

Sat Nov 30, 2019 6:46 am

Last post by: Swagtaco

No unread posts Source Engine Maps

Maps for your poses and animations.

Subforums: Releases, Work in progress, Suggestions

196

1672

Wed Dec 04, 2019 6:38 pm

Last post by: DreemurrKid117

Other resources

No unread posts XPS / XNALara

Models and resources for XNALara.

Subforums: Releases, Work in Progress, Suggestions

657

2086

Wed Nov 20, 2019 11:46 pm

Last post by: YukixKai13

No unread posts 3D Studio Max, Blender, Maya, Daz Studio, Poser, Cinema 4D and others

Models for other softwares.

Subforums: Releases, Work in Progress

150

470

Tue Oct 01, 2019 2:57 pm

Last post by: MyRoflKnife

No unread posts Non 3D files

All other source files you need.

Subforums: Textures, Sounds, Suggestions

39

87

Sat Jun 01, 2019 10:06 am

Last post by: giantkrill

Need help ?

No unread posts Tutorials

Guides and tutorials.

74

569

Sat Nov 30, 2019 10:02 am

Last post by: SuccMucc47

Delete all board cookies | The team |


Who is online / Statistics

In total there are 10 users online :: 9 registered, 0 hidden and 1 guest (based on users active over the past 5 minutes)
Most users ever online was 164 on Thu Feb 06, 2014 8:46 pm

Registered users: a332211, aughterkorse, Bing [Bot], Darkfurious, Google [Bot], SassPD22, TBeer3, theqemists, xICExSPIRITx


Legend : Administrators, Bots, Founders, Global moderators, Registered users

Total posts 85076 | Total topics 8753 | Total members 66529 | Our newest member a332211



New posts    No unread posts No new posts    No unread posts [ Locked ] Forum locked


DigitalEro Copyright © 2011-2018. All Rights Reserved.
Board powered by phpBB !